Vrsni kazališni čovjek bogate profesionalne biografije, od prvih ranih kritičkih zapisa 	preko dramaturgija, teatroloških knjiga i predavačkog staža na Akademiji 	dramske umjetnosti i Muzičkoj akademiji u Zagrebu, do 	gosta-predavača u Americi, Marin Blažević od početka 2017. godine je 	intendant riječkog HNK Ivana pl. Zajca. Ovaj nadareni, 	međunarodno priznati i poznati Riječanin, izrazito lucidan, kreativan i 	imaginativan, nakon što je kao osamnaestogodišnjak napustio rodni grad, 	nakon dugotrajnog izbivanja se vratio kako bi prihvatio ovu vrlo zahtjevnu 	funkciju, koja mu, kako sam kaže, predstavlja 	puno izazova, te da je sve što je do tada radio bila izvrsna škola i 	priprema za posao intendanta. Blažević je ujedno	dramaturg, redatelj, doktor znanosti, 	Fulbrightov postdoktorski stipendist, a po mišljenju	ugledne kazališne kritičarke i sveučilišne 	profesorice Nataše Govedić, on je jedan od iznimno predanih, utjecajnih, 	profesionalno višedisciplinarnih te međunarodno priznatih promišljatelja i 	domaćeg i inozemnog glumišta, trajno zainteresiran za procese poticanja i 	tumačenja različitih načina na koje umjetnost izmiče „konvenciji“ i 	približava se inovaciji.
		 Marin Blažević 	ima zapaženu međunarodnu karijeru: kao gost predavao je na petnaestak 	svjetskih sveučilišta, među njima i na Sveučilištu Columbia – School of 	the Arts u New Yorku te Stanfordu i Yaleu, a surađivao je na mnogim 	utjecajnim međunarodnim projektima, poput New Media Dramaturgy pri 	Sveučilištu Novi Južni Wales u Sydneyju. Bio je i glavni urednik 	Frakcije, zatim je pokrenuo biblioteku Akcija Centra za dramsku 	umjetnost, a kao autor ili urednik objavio je pet knjiga, među kojima se 	ističu autorske Razgovori o novom kazalištu (2007.) i Izboren 	poraz (2012.) o teoriji novog ili postdramskog kazališta i njegovoj 	specifičnoj povijesti u Hrvatskoj. Premda je predan suvremenom istraživačkom 	teatru, Blažević se intenzivno bavi i Gavellinom teorijskom baštinom.
Marin Blažević 	ima zapaženu međunarodnu karijeru: kao gost predavao je na petnaestak 	svjetskih sveučilišta, među njima i na Sveučilištu Columbia – School of 	the Arts u New Yorku te Stanfordu i Yaleu, a surađivao je na mnogim 	utjecajnim međunarodnim projektima, poput New Media Dramaturgy pri 	Sveučilištu Novi Južni Wales u Sydneyju. Bio je i glavni urednik 	Frakcije, zatim je pokrenuo biblioteku Akcija Centra za dramsku 	umjetnost, a kao autor ili urednik objavio je pet knjiga, među kojima se 	ističu autorske Razgovori o novom kazalištu (2007.) i Izboren 	poraz (2012.) o teoriji novog ili postdramskog kazališta i njegovoj 	specifičnoj povijesti u Hrvatskoj. Premda je predan suvremenom istraživačkom 	teatru, Blažević se intenzivno bavi i Gavellinom teorijskom baštinom.
		Marin Blažević 	je podrijetlom iz ugledne riječke obitelji: njegov otac Milan Blažević bio 	je poznati liječnik i osnivač privatne klinike Medico, a majka mu je 	nekada uspješna plivačica Mirna Rubeša. Posebno je ponosan na svoje sušačke 	korijene.
		Kao samohrani otac kćerke Margarete, koja trenutno studira u Amsterdamu, 	priznaje da mu je roditeljstvo najvažnija uloga u životu. Rođen je 1972., a 	diplomirao je i doktorirao na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i na 	kazališnoj sceni prisutan je već četvrt stoljeća. Čim je ušao u svijet 	kazališta, odmah se nametnuo kao aktivni predstavnik i sudionik nezavisne 	scene, slobodoumni intelektualac i čovjek koji precizno i kritički analizira 	kazališnu scenu. Kao intendant riječkog HNK 	najavio je promoviranje, osim glazbenog i glazbeno-scenskog programi 	socijalne osjetljivosti te vrijednosti koje čine pluralno i liberalno 	društvo, u kojem je prva obaveza većine da čuva i razvija prava manjine. 	Njegov program „HNK u Rijeci – lukobran različitosti“, kojim je parafrazirao 	temu Rijeke – Europske prijestolnice kulture 2020. kao „luke 	različitosti“, zapravo je proširenje već promoviranih ideja.			O svemu tome, s naglaskom na viđenju kazališta nekada, sada i u budućnosti, 	vrlo otvoreno razgovaramo s Marinom Blaževićem, osobom iznimno velike 	kazališne kulture.
...